2010. december 9., csütörtök

Az új lakás!





Visszamentem a családhoz.Hirtelen egy férfi jött oda hozzánk,magas volt és jóképű:-Önök Mowerék?-kérdezte tisztelettel.
Anyu hirtelen felpattant a székéről.
-Igen mi vagyunk!-szólt vidáman!-Magát meg ugye az ügyvéd küldte?
-Pontosan, tökéletesen tudja asszonyom!Én Jimmy vagyok az inas,sofőr,szakács és a kertész!A nap bármelyik időszakában a rendelkezésükre állok!-mondta kedves mosollyal.Én eltátottam  a szám,Leó nagyokat pislogott,de Bob füttyentett egyet!
-Ez aztán már a jó élet!-Mondta nevetve!-Szóval éjjel egykor is felkelthetem,hogy ugorjon le a boltba egy tábla csokiért?
-Fiam, ne legyél neveletlen!Ezt tanítottam neked?-morgott apu,nem szerette ha neveletlenül viselkedünk!
-Bármikor elküldhetnek bármiért.Ez benne van a szerződésemben!-nevetett Jimmy. Anyu megszólalt mikor látta hogy Bob már nyitotta ki a száját!Én és Leó pedig visszafogtuk nevetésünket!
-Nyugodjon meg Jimmy nem fogjuk semmilyen kis dologért ugráltatni!Inkább akkor Bobot fogjuk hívni!-mosolygott anyu.-Apropó az én neven Mira!Ő a férjem Tobias, a legidősebb fiam Bob,utána Leó,és ő az én pici lányom.........aki nem is olyan kicsi már,az ő neve Tara!
Jimmy mindenkivel kezet rázott.Kifelé menet segített  vinni a bőröndöket.
 Mikor megláttam az autót (vagyis inkább egy kisebb limuzint)megcsíptem Leó karját.Ő felkiáltott:- Ezt most mért kaptam?Ránéztem még mindig döbbenten.-Mert azt hittem tévedtem,vagy hogy káprázik a szemem .
Leó rám nézett,fintorgott egyet és mérgesen megszólalt:
-Magadat kellet volna megcsípned.Az úgy szokás!Olyan vagy mint egy szúnyog!
Ránéztem és nevettem.Mindenki beült a kocsiba,Bob otthon érezte magát a finom bőrülésben,anyu élvezte,Leó elfogadta,de apu és én feszengtünk,belegondoltam milyen gazdagságba csöppentem bele,és ettől megijedtem!Majd a kocsi szép dorombolással elindult!

4 megjegyzés:

  1. szia

    nem egészen értem honnan jött ez a hirtelen gazdagság és költözés, de mindjárt visszaolvasom a részeket, hátha elsiklottam valami felett.
    Egyébként jó volt
    Szegény Jimmy , remélem nem fogják a fiúk éjszaka csokiért rohangáltatni.
    Egy kérdésem van, az édességnek van valami különös szerepe vagy csak minden részben szimplám megjelenik?

    pusz
    Léna

    ja és a kövi fejezetet hamarabb hozd :D

    VálaszTörlés
  2. ismét én, megtaláltam a kérdésemre a választ örökölték, néha tegyél valamii utalást a régi részekből, hogy a gyengébbek (pl én) is nyomon tudják követni :D

    pusz
    L

    VálaszTörlés
  3. szia Veraaa

    na csak megérkeztem, doga volt és el vagyok maradva kicsit... :D

    olyan vagy mint egy szúnyog, ez nagyon tetszett, olyan aranyosak amikor civakodnak a testvérek.
    Nekem Leó jobban tetszik :D olyan aranyos

    nagyon várom a következő fejezetet.
    pusz
    Jucy

    VálaszTörlés