2010. december 2., csütörtök

Várakozás!

                                                                                          

-Nem jöttem  volna el!Nem nekem való Amerika!Már kimondani is félelmetes.Amerika a sztárok, gazdagok,shoppingoló lányok országa,és ez nem nekem való!Ez mind Bob világa.......sosem voltam beképzelt lány,és nem is akarok az lenni,ugye lelőnétek ha az lennék?-Kérdeztem Leót,neki bármit elmertem mondani épp ahogy Bobnak is,csak Leó komolyan vette amit mondok!
-Vedd úgy hogy le vagy lőve!-szólt Leó.Mérgesen néztem rá majd megütöttem a vállát.
-Ne már! Ez most komoly?-kérdeztem.
-Ne vedd már komolyan..........néha én is megereszthetek egy-két poént nem?Igaz a nyomodba sem érek ....és ott van Bob is.Valahogy mindig vidámabbak vagytok nálam.De most örülök,hogy te nem a VIDÁM OLDALON állsz,hanem a sötéten.!-szólt nevetve.
-Ki mondta hogy nem vagyok vidám?-csíptem vissza,de tudtam az arcom mást mutat.Leó nem szólt semmit(ezért szeretem)csak felém nyújtott még egy sor csokit!Amit én el is fogadtam.Nem sokkal ezután el is aludtam,és csak akkor keltem fel mikor megérkeztünk!
-Ezek szerint végigaludtam az utat!-kérdeztem a Leót.Ő nagyot nevetett.
-Inkább forgolódtál.Nem álmodhattál szépet!-mondta.-De mostanában sem szoktál jól aludni!
-Hát nem!-válaszoltam és addig nem szólaltam  meg amíg a váróterembe nem álltunk a bőröndökkel.
-Na és most hogyan tovább?-kérdeztem.Anyu idegesen csendre intett de apu válaszolt:-Az ügyvéd azt mondta valaki elénk jön!-mondta és leült egy székre.Mindenki követte őt.Mivel Bob unatkozni kezdett újra dalra fakadt.Én és Leó úgy döntöttünk  inkább választjuk az mp3-at mint Bobot.Anyuék meg sürgősen elmentek a  közeli automatához!Majd 20 perc múlva  visszajöttek mikor már nem fenyegetett a Bob invázió.Mivel elfeküdt a székeken és becsukta a szemét.De nem,nem hiszem hogy aludt volna,nem!Inkább erőt gyűjt a következő támadásra.Kikapcsoltam az mp3-am és odasétáltam a hatalmas  üveg ablakhoz.New Orlens szép volt,szép,de mégis más!Zsúfolt,emberekkel teli és füstös!Norvégiában tiszta volt a levegő és minden zöld volt.Persze itt is látok nagy és szép parkokat de az nem ugyanaz!

4 megjegyzés:

  1. Szia Veraaa!

    Most találtam rá a blogodra, eddig nagyon tetszik. A szereplőid is szimpik.
    Várom a kövi részt!
    puszpás
    Juc

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen....olvas továbbra is!
    puszi:veraaa

    VálaszTörlés
  3. szia

    Leó olyan aranyos volt! nagyon szimpi!
    Ideje lenne frisselni kisasszony!
    pusz
    Léna

    VálaszTörlés
  4. Oké máris csinálom.....!:))
    puszi:
    veraaa

    VálaszTörlés