2010. november 22., hétfő

A repülőgépen






Mellettem ott ül a kocsiba Bob és  csámcsogva eszi a cukorkát, majd undorítóan  mosolyog rám.
-Nem kérsz?-kérdezte.Legyűrtem a vágyat a falánkságommal és kinyögtem:-Nem köszönöm!
Újra mosolygott és egyre csak  tömte magába a finomságot.
Már alig vártam,hogy kiszabaduljak.Majd végre anyu felkiáltott:-Megérkeztünk!Itt a Reptér.
Magamban áldottam azt a percet,amikor kiszálltunk a kocsiból.
Mikor már a gépen voltunk úgy szervezkedtem,hogy Leó mellé tudjak ülni!Apa,anyu mellett ült míg Bob egy csinos fiatal lányt kapott meg és rögtön meg is szólította.Szegény lány úgy sajnálom.
Mikor felszálltunk görcsbe rándult a hasam,nem szeretem repülni!Ültében Leó hozzám fordult és kezébe ott virított egy nagy tábla csokoládé......:-Kérsz?
Bólintottam és letörtem egy darabot!Míg élveztem a csoki olvadását a számban Leó kutató tekintettel nézet rám:.-Te ha dönthetél volna nem jöttél volna el ugye?

1 megjegyzés: