2010. november 20., szombat

Egy versem, ami első helyezést ért el egy versenyen

Miért?

Mondd, miért teszed, ha rossz neked?
Látni, hallani, hogy ártasz vele.
Kapkodod a fejed, hogy kérjed...
S megint kérdem- mondd miért?
Te mondod, hogy beszélni könnyű, de akkor MIÉRT nem teszed?
Ne fordulj szembe a világgal csak, mert TE rosszul csinálod.
Engem átkozol, mert szólni mertem,
Ne fordulj el, hanem hallgasd, ez mit tesz veled.

Drogoznak, cigiznek, isznak- ezek a haverok?
De mondd, én neked mégis mi vagyok?
Te azt mondod: a barátod, de én rázom a fejem, mert ezt, az NEM engedi.
Én beszélek, aki nem drogozik
S ugye te vagy a nagy, mert te csinálod.
Mást se teszel egész nap, csak tátod a szádat és szívod az anyagot.
Fordulj be, s nézz magad, ha rájössz a hibádra, azt mondod barátom,
hidd el, én majd ott leszek és nem csak úgy, mint a haverok.
S majd megkérdezem-
Miért tetted?
Miért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése